چرا؟ بر ما چه شده است؟


راستش موندم

یه مقدار سایت ها رو داشتم نگاه می کردم . مطالب پشت سرهم می خوندم و جلو می رفتم

مهندس توسلی اولین شهردار تهران پس از انقلاب در زندان انفرادی . هاله سحابی و مهندس سحابی که یادمون نرفته…

اختلاس ۷۰۰ میلیونی در مسکن مهر؛ این بار در غرب کشور 

اعلام مهدور الدم بودن معترضان انتخابات سال ۸۸ توسط نماینده خامنه ای در سپاه

و اینکه هنوز رهبران جنبش سبز در حبس خانگی هستند……

راستش به فکر فرو رفتم بر ما چه خوده من چرا الان هفته ای 3 بار بیشتر در سایت های سیاسی رو چک نمی کنم

چرا با دوستانم دیگه جلسه نداریم؟و هزار تا چرای دیگه راستش حکومت جمهوری اسلامی طوری ما رو سرگرم کرده و مشغول زندگی روزمره کرده که دیگه فقط فکر گذراندن نیازهای روزمره مون شدیم و همه چی یادمون رفته.

راستش چند روز پیش در مجلس فوت پسر یکی از دوستان مجازیم رفته بودیم خیلی فکر کردم آخه تا کی می خواهیم با این شیوه جلو بریم و سکوت پیشه کنیم.

چرا به فکر از سر گیری تظاهرات ها و اعتراضات نیستیم چرا همش می گیم بعد لیبی بعد سوریه چرا به این فکر نمی کنیم نوبت ماست؟؟؟؟

بیاییم یک روز رو برای شروع دوباره اطلاع رسانی کنیم.

چرا به این فکر نکنیم و تو بوق و کرنا نکنیم که محرم امسال یزید سرنگونه؟؟؟؟؟؟

ببخشید اگه سرتون رو درد آوردم به امید به پاخیزی دوباره جنبش سبز و مردمی ملت سبز ایران

مهرداد ایرانی

این نوشته در Uncategorized ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

